26 June 2011

Contest Saya Sayang Family Saya

Assalamualaikum & hello.

Okay, hari ni aku telah ditag oleh Cik Emeera Asnary untuk join satu contest ni. So, dari tak buat pape, aku dengan suka hatinya, JOIN :)

banner

Sila klik pada banner untuk join contest ni okay :)

 

Dengan ini, aku mempersembahkan 2 keping gambar family aku... hehe

P1010018Okay, first picture, that is my father lah. Die sangat cool dan penyayang yer. Aku tak pernah kena sepak mahupun dikasari olehnye since dari kecik lagi. Boleh kate, aku ni anak ayah sebab dari dulu sampai sekarang, ayah is my idol :)

P1010045

Second picture is, my lovely mom. Die ni lembut. Tapi dalam kelembutan die ade ketegasan. Dan itu yang membuatkan aku lebih takut mama dari ayah... But, dia sangat memahami. Setiap kali aku down, setiap kali aku sedih, setiap kali aku susah, dia sentiasa ada di sisi aku untuk support aku, untuk bagi apa jua pendapat pada aku.

Okay... Mesti ade yang tertanye-tanye, mane gmbr abg,kakak and adik bagai? Actually, aku ni anak tunggal. Takde abang, takde kakak mahupun adik. So, dalam family ni, just me, mama and ayah. We are small family but we have such a huge love between us :)

 

Contest ni, aku tak nak tag pada sesiapa. Macam paksaan la pulak kalau tag2 kan.. hehehe.. Okay, contest ni, kalau korang nak join, join la... Klik kat banner atas tu. Lumayan la jugak diorang punye hadiah. Dari korang buang masa main Fb kan, baik join contest ni.. hehehehe....  

 

Okay, barangan dari Dezaman Cottage yang menjadi pilihan hati aku adelah:

230120111620

Home made chocolate. Why? sebab aku ni memang peminat setia coklat la :) heheheh...  

 

okay, sekian terima kasih <3

2 comments :

  1. gud luck ek..
    eh blog dh tukar kaler pulak..
    haha

    ReplyDelete
  2. @Cik Ezy
    thanks cik ezy.
    ahaha.. haah.. dh tukar...
    lebih simple :)

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi membaca :)
Anda komen, anda comel <3

 

Her Diary by Myra Amira Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork