29 February 2012

REVIEW : Ghost Rider 2

 

ghost-rider-2-final-poster

Maaf yer kalian… Tak menyempat nak update blog… Huhu…  Sekarang dah busy dengan kerja baru yang lebih mencabar…  Okay, this time nk review pasal movie yang aku baru tengok lately… Ghost Rider 2… Erm… Ak syorkan korang tak payah tengok yer sebab sangat bosan dan karut… BUT, from my opinion la kan, if nak buat cite karut pun, make something yang interesting… Tapi kali ni langsung tak menarik perhatian aku…  Aku rase, Ghost Rider 1 better than this la…

So, kepada korang yang berhasrat nak tengok cite ni, aku nasihatkan sila jangan buang duit korang yer… baik korang tengok Adnan Sempit 2 or ape-ape yang lebih best :)  Well, aku akan review pasal Adnan Sempit 2 dalam masa terdekat ni okay…. so, thanks for reading and sorry… Review yang agak ringkas sebab aku takde idea pasal cite ni :)

bye ….

2 comments :

  1. ghost rider satu pun tak tengok lagi..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... takpe... tengok yg first, tapi jgn tgk yang second ni... bosan :)

      Delete

Terima Kasih kerana sudi membaca :)
Anda komen, anda comel <3

 

Her Diary by Myra Amira Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork