04 February 2012

REVIEW | Underworld : The Awakening

 

thumb-underworld-awakening-3d-poster

Actually,  aku tengok cerita ni time raya cina lagi. Tapi, punya malas nak update sampai tertangguh ke hari ni. MAAF.

Okay, cite ni memang bagi aku ohsem sesangat. Aku suke yer dengan heroin die. Die punye scene-scene action yang best ditambah lagi dengan 3D. Memang real je.. Bile ade satu scene yang kace pecah berderai tu, aku rase mcam kaca tu tercampak ke aku je.. HAhaha…  Kawan-kawan yang ikot same tengok cite ni dengan aku pun kate cite ni ohsem. Tak rugi bayar tiket mahal-mahal sebab cerita dia terbaik. Tapi, duration cite ni sekejap sangat. Tapi kang kalau lelame sangat, macam ape plak kan… Bosan. haha.. By the way, those yang belum tengok lagi cerita ni, pi lah tengok lekas2.. Sebabnye, BEST. Mane yang suke sangat nak download2, korang download la cecepat bile cite ni dah ade kat laman web yang korang selalu terjah untuk mendownload cite… huhuhuhu…

Well, after this aku akan update pasal cite Journey plak.. Ala… yang The Rock berlakon tu… huhuhu.. So, tunggu je la ekkkkk~

 

 

p/s: simple and short review sebab aku dah penat neh :p

0 comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi membaca :)
Anda komen, anda comel <3

 

Her Diary by Myra Amira Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork