05 April 2012

REVIEW: Jangan Pandang-pandang

 

123

 

Hari tu masa habis exam, aku mengajak Cikgu Isma pegi tengok wayang cite Jangan Pandang-pandang… Pelakonnye terdiri daripada  Zizan, Sara Ali, Nas-T , Miera Liyana , Anith Aqilah dan ramai lagi yang aku tak kenal… hehehe… So, cite ni genre die Seram Komedi…  Cite pasal student yang mengembara ke Gua Bewah untuk mencari artifak yang ade kat Gua tu… But, macam-macam kejadian yang seram tapi lucu sepanjang pengembaraan die.. Ade la beberapa scene yang aku rasa macam boring….  Aku ketawa bila Zizan ni melawak je… huhuhu….  Apa-apa pun, aku rasa filem ni belum boleh kalahkan Adnan Sempait lagi la… huhuhu….   Well, korang boleh la tengok kalau rase dah takde cerita lain yang nak ditengok…  Support la sikit industri filem tanah air…

12

Untuk filem ni, dari 10 aku bagi la 5 markah…. Boleh la buat stok pecah perut… huhuhu.. Pasni nak update pasal Wrath Of The Titan plak okehhhh~

0 comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi membaca :)
Anda komen, anda comel <3

 

Her Diary by Myra Amira Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork