10 November 2012

Hayat Acai Berry

 

Okay, hari ni nak share dekat korang satu produk kesihatan yang bagus dan juga berpatutan harganya…  Mungkin selama ni ade yang tak pernah dengar pasal acai berry ni… Ouh sebelum tu, produk yang aku nak review ni, bukan pil kurus ABC tu… Tapi, yang lain.. yang diluluskan oleh KKM..

Okay, banyak kebaikan hayat acai berry ni… Biar aku story sikit lah kisah aku… Dulu, masa aku diploma, aku ada masalah susah benar nak tidur. Insomnia la tu… Then, aku ada masalah nak buang air besar. After that, aku baca pasal hayat acai berry ni. Aku try satu kotak. Sekotak ada 10 botol. Masa botol yang kesepuluh tu, aku dah dapat rasa perubahannye. Aku dah senang nak tidur. Nyenyak pulak tu. Then, bila nak buang air tu pun, senang je… Takde seksa2 macam dulu… hehehe… Alhamdulillah sekarang aku dah takde masalah tu lagi but still minum lagi hayat acai berry ni..

Sebenarnya, banyak lagi kebaikan hayat acai berry ni… Antaranya :

  • Kaya dengan pelbagai VITAMIN, MINERAL , dan ASID AMINO.
  • Mampu menjadi diet seharian
  • Bersifat anti-oksidan yang mampu melawan sel kanser.
  • Menurunkan kolestrol dalam darah

Dan banyak lagi lah… Nak cerita pepanjang pun, memang tak termampu lah kan.. huhuhu…

hab

Kenapa aku beli ??? 

Sebab aku rasa harga dia berbaloi… Murah.. RM 39 untuk satu kotak and boleh tahan 10 hari.. Lagipun rasa hayat acai berry ni takdelah teruk sangat… Rasa macam anggur ade, macam pati prune pun ade… sedap la.. boleh terima tekak ni ha… So, kepada korang yang nak try,yang ada masalah kesihatan macam aku ni, boleh la oder kat  SINI .

Jom la ramai-ramai bertukar kepada produk yang lebih murah , berkesan dan semestinya HALAL …  Insya Allah, Hayat Acai Berry ni membantu kita dalam membaiki sistem dalam tubuh kita.. Ramai yang dah cuba, beribu testimoni  and beribu orang yang berpuas hati dengan produk ni.. Dan aku adalah di antara yang beribu tu…

Sekian terima kasih…  Jangan lupa oder tau~

4 comments :

  1. kalo rm39 blh than sebulan ok la kot..
    hikhik..
    mklom la saye krng duit..
    huuu

    ReplyDelete
  2. chemay haritu beli yang turunkan berat.
    ok jugak la kot,
    cume banyak berpeluh je lah.
    lecehh~

    ReplyDelete
  3. @chemay awk, yg awk mkn tu, boleh jd kn usus awak tu nipis.. sbb yg tu xdpt kelulusan KKM... bhye

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi membaca :)
Anda komen, anda comel <3

 

Her Diary by Myra Amira Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork