15 June 2013

REVIEW : BB Cream Yang Awesome!

 

Assalamualaikum…  

 

BB Cream jenis apa yang korang selalu guna? Korang puas hati tak dengan BB Cream yang korang guna tu?

Baiklah, saya juga seperti anda… Dah terlalu banyak jenis brand BB Cream yang saya guna sebelum ni… Tapi, hasilnya masih saya xpuas hati… Memang frust gila tau… Yelah, kalau boleh saya nak nampak natural je… Ni x, tepek sikit je pun BB cream tu… Tapi hasilnya dah macam geisha melayu plak.. Sadis!

Last time saya ke Melaka atas urusan study… Serius, saya pergi ke sana sehelai sepinggang… Means, saya cuma bawak lip gloss je kat dalam beg… takde mekap lain…. 

DSC_0413

Dari rumah, saya just apply pelembab, BB Cream and bedak je kat muka…  Serius saya lupa nak bawak semua tu masa pergi Melaka… 

Bandar Melaka-20130603-00418

Dan benda yang saya terkejut skali, bila muka saya kekal lembab and nampak fresh bila waktu malam…  Rahsianya?

The-Face-Shop-Face-It-Aqua-Tinted-BB-Cream-2-Colors

BB Cream Aqua Tinted dari The Face Shop. Tekstur die ringan sangat.. Tak melekit and selesa… Serius… saya dah jatuh cinta dengan BB Cream ni… Pasni xnak dah tukar BB Cream lain…  Harga bagi BB Cream ni , RM89++  .. Saya tak ingat sangat harganye sebab masa tu saya beli dengan barang lain…. huhuhu… Ada yang kata mahal, ada yang kata harga biase je… But, pada diri saya sendiri, harga tak menjadi masalah asalkan saya puas hati dengan hasilnya…. Peace!

Jadi, saya sarankan pada korang-korang yang masih lagi tak tahu nk beli BB cream ape, try la Aqua Tinted ni… mesti jatuh hati…. heheheh..

4 comments :

  1. tq so much for the info...sya blum jmpa lg bb cream yg sesuai...kebanyakan lawa masa mula2 pkai, bila berpeluh uda mcm penyayi opera...

    http://jumnutriblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jumria Alimuddin : Most welcome :)

    ReplyDelete
  3. Thnks for info..before this guna silky.tp muka minyk n tompok

    ReplyDelete
  4. Cik Hani : ermm silky memang berminyak ... Rasa panas je muka bile guna...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi membaca :)
Anda komen, anda comel <3

 

Her Diary by Myra Amira Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork