18 March 2014

Pet Shop Awesome

Assalamualaikum wbt..


Straight to the point, hari ni aku nak share la dengan korang pasal petshop yang aku rasa awesome. Dia ade dua tempat yang aku rase best and memuaskan la... Okay, since aku duduk area2 Puchong ni, aku share yang area2 terdekat jelah ye...


1. Mesra Pet Shop

Yang ni aku selalu pergi yang kat Putrajaya. Dia ade banyak cawangan. Mana yang duduk area Shah Alam, korang boleh pergi cari kedai ni dekat Jalan Kristal Seksyen 7. Ala, senang cite, korang klik je link yang aku bubuh tu okay :)  Kalau korang nak vaksin kucing korang pun boleh kat sini.. Sbb dorang ade doktor vet nye. Lagipun, kucing aku masa aku boarding dia kat kedai ni, takde stress2... Rilek je time aku ambek die... Takde meroyan ke ape... Hahaha.. Plus, kedai ni gak ade la jual barang2 keperluan kucing... Harga berpatutan. Serius aku cakap.

2. Zul Azizi Boarding Pets

Yang ni pulak, awesome gak. Yang ni kedai dia dekat seksyen 3, Bandar Kinrara, Puchong. Korang boleh usha blog die so korang boleh tengok lah pakej2 and harga2 yang diorang offer. Yang bestnye, dorang buat service pick up and delivery... So kalau korang rasa korang susah nk cari kedai dorang, korang call je dorang and set ngan dorang kat mana nak ambik pets korang tu... Dorang ni beroperasi 24jam tau... So, senang la.. Janji korang deal dulu ngan dorang ni...


So far, dua tempat ni je aku hantar... Bagi aku harga yang dorang offer, berbaloi la.. Takde la cekik darah ke apa... Almaklumla, aku kan student lagi. mana ade pendapatan bulanan kan... hahaha...

Okay, tu je untuk malam ni...  Harap membantu la sikit-sikit.. hehehe :)

2 comments :

  1. As Salam Cik Myra Amira...

    Jutaan terima kasih atas promote blog bisnes kami di entri Cik Myra Amira. Hanya Allah sahaja yang dapat balas jasa baik yang murni Cik Myra Amira ni.

    Terima kasih sekali lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam..

      Sama-sama.. Sy pun sekadar berkongsi perkara yang saya rasa bagus.. Lagipun saya dah cuba perkhidmatan di kedai encik... memuaskan. perkara baik kena la share :)

      Delete

Terima Kasih kerana sudi membaca :)
Anda komen, anda comel <3

 

Her Diary by Myra Amira Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork