22 March 2011

Tips Kempiskan Perut

 

Perut buncit? Mesti kecewa bila kita minat satu baju tu, tapi kita tak boleh pakai sebab perut kita buncit. Ye, aku pernah mengalaminya sebelum ni. Sedih and rasa rendah diri sangat. Tapi, setelah membelek-belek majalah lama yang ada, aku terjumpa satu petua untuk kempiskan perut kita ni.

tehMula-mula, bancuh air teh TANPA gula.. ingat ye kawan-kawan, bancuh tanpa gula :)

jeruk-nipis-limau-nipisCampurkan perahan limau nipis ke dalam teh yang dah dibancuh.  And then, minom!

But, benda ni kena rajin amalkan.... Tapi kan, zaman sekarang ni, semua nak yang cepat je kan Semua nk yang senang2 je...

losyen1Presenting!!!  Lotion Mustajab pati halia. Tidak memberikan kita bau yang kurang sedap. Memakar lemak di dalam badan kita. Dalam masa yang sma mampu membantu kita reshape bentuk badan kita :) Mula-mula dulu aku minum gak air teh ngan limau tu. Ade perubahan la jugak. Tapi, ak tak konsisten.. hahaha... then, aku try lak losyen ni... Losyen ni boleh buang angin dalam badan.. Ha, yang perempuan tu, bila datang bulan, mesti ade yang senggugut kan... Ahahaha...   Yang ni pon boleh buat ubat senggugut jugak... huhuhu... Okay lah, malas nak cakap banyak.. Dah macam ejen jual ubat pulak aku ni kan... hehehe..

Okay kawan-kawan, selamat mencuba :P

2 comments :

  1. harus ke losyen tu..da la busuk..hahahha

    ReplyDelete
  2. shazwan: takdelah harus pon.. itu jalan pintas nak kempiskan perut :P kalo busuk, minum la air teh limau tu.. huhuh

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi membaca :)
Anda komen, anda comel <3

 

Her Diary by Myra Amira Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork