22 December 2015

24 YEARS OLD AND STILL COUNTING





Pada 19 Disember 2015, genaplah umur aku 24 tahun. Alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk bernafas, melayari liku-liku kehidupan dan mencari kehidupan yang sempurna. Seperti hari-hari lain, tak ada sebarang sambutan untuk birthday aku. Memandangkan husband aku pun  kena kerja and balik lewat, jadi aku tak expect apa-apa dari dia. Yela, aku pun  faham keadaan. Jadi, dalam pada tunggu dia balik kerja, aku memang tidur dulu la. Tapi, baru nak lelap, husband aku balik and kejut aku. Bila aku buka mata, aku nampak ais krim cornetto dekat tangan dia sambil dia nyanyi lagu birthday untuk aku. Perkara tu nampak macam biasa je. Tapi bagi aku, itu perkara yang paling sweet. 




Keesokan harinya, aku dengan husband ke IOI Putrajaya untuk tengok wayang. Terima kasih dekat GSC Cinema sebab bagi aku tiket wayang free. Mula-mula nak tengok cerita Diwale. Tapi, tiket semua sold out. So, kami tengok Krampus. Not bad lah cerita dia.  Actually, aku tak kisah pun pasal birthday ni. Takde hadiah or makan sedap-sedap pun tak apa, asalkan aku dapat luangkan masa sama-sama husband aku. 

Actually, ni semua jasa mak ayah aku lah. Yela, kalau takde diorang, takdelah aku. Kalau diorang tak jaga aku elok-elok, takde lah aku hidup sampai sekarang. Sepatutnya, kena bagi hadiah dekat mak ayah aku atas pengorbanan diorang besarkan and didik aku sampai jadi manusia. HAHAHA. 









To Mama & Ayah, 

Terima kasih sebab besarkan kakak, jaga kakak elok-elok, bagi didikan yang sempurna pada kakak. Terima kasih sebab tak henti-henti mendoakan kakak, support kakak and paling penting sekali sentiasa berada dengan kakak time kakak susah, senang dan tak tentu hala. Terima kasih. 

Tak lupa juga, pada yang wish birthday, thanks sangat-sangat. Semoga ucapan-ucapan korang dimakbulkan Allah. Aamiin :) 

0 comments :

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi membaca :)
Anda komen, anda comel <3

 

Her Diary by Myra Amira Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork